Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум откъм ангренажа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен шум откъм ангренажа

    Здравейте колеги, пиша за един въпрос, ако някой се е сблъсквал да казва.
    Днес сутринта запалих алфетката 156 1.9JTD 105 и се появи един дрънкащ шум наподобяващ лагер в метлна кутия и се чува откъм стрната на ангренажа. Като подам гас спира и след 2-3 мин като загрее пак спира и се появява само понякога при подаване на гас за много кратко в начлото при увеличаването н оборотите. Уж го слушах и си мисля отзад откъм алтернатора ама пък, защо ще дрънчи така? Някой идея?г:
    Fiat Bravo II 1.4 16v

  • #2
    Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
    Здравейте колеги, пиша за един въпрос, ако някой се е сблъсквал да казва.
    Днес сутринта запалих алфетката 156 1.9JTD 105 и се появи един дрънкащ шум наподобяващ лагер в метлна кутия и се чува откъм стрната на ангренажа. Като подам гас спира и след 2-3 мин като загрее пак спира и се появява само понякога при подаване на гас за много кратко в начлото при увеличаването н оборотите. Уж го слушах и си мисля отзад откъм алтернатора ама пък, защо ще дрънчи така? Някой идея?г:
    При мен с тези симптоми беше ролка алтернатор.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
    DUCATI Monster
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

    Comment


    • #3
      Махни постовия ремък и виж дали ще го има въпросния шум. Ако изчезне добре, ако продължи значи е в ангренажа. И в двата случая трябва да го поправиш, защото стават големи бели и не бива компромиси.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Ето във тази тема човека е имал подобен проблем - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26759 , но при него се е оказала демпферната шайба, която аз смених с Hudgingston преди 1 месец, но звука наподобява като малко болтче което се друса.

        Преди малко махнах ремъка и звука го нямаше изобщо. Като пипнах шайбата за хидравликата има луфт напред назад, обаче имам 1 почти нова Фиатска помпа и тя го има същия луфт, обаче не съм сигурен дали не е от това. На алтернатора шайбата не мога да я сваля на място, защото е много тясно, но от нея също се чува някакъв звук като я въртя на място, но няма луфт. Някой други идей от какво може да е и евентуално как да сваля алтернатора по лесно.
        Fiat Bravo II 1.4 16v

        Comment


        • #5
          Алтернатора се сваля отгоре, махаш стойката с горивния филтър и действаш. Преди това обаче споменаваш всички роднини на италиянското автомобилостроене по няколко пъти. Огледай също и демферната шайба за пукнатини, ако ще я сменяш слагай Дайко. Не е зле да огледаш и ролките на пистовия ремък.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Завърти ротора на алтернатора и в двете посоки на ръка,в едната от тях трябва да продължи да се върти.Ако и в двете посоки спира,ролката е аут.Януари го ядох подобно,нещо хрупаше на умряло
            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

            Comment


            • #7
              Значи точно за демферната писах , че съм я сменил с Хъджингстън иначе огледах и обтяжната и паразитната са ок нямат луфтове изглеждат като нови. Оносно тази на алтернатора спира и двете, като в едната приплъзва, демек спира тръгва като я въртя на ръка, затова послушах колегата и успях да взема на Ина нова и утре ще я сменя, но имам проблем със свалянето на старата, защото много голямо усилие изисква. Имам го инструмента специалния ама не влиза целия и бях сложил малък трокс, но много трудно става. Вие как ги сменяте шаибите на тоя пуст алтернатор ?
              Last edited by mell0; d.m.y г., 09:10.
              Fiat Bravo II 1.4 16v

              Comment


              • #8
                Колеги при свален алтернатор със специалния ключ за сваляне на ролката на алтернатора не успях и се замаза яко резбата след повторение за набиване на по голям размер ... затова и търся запазен алтернатор 100 ампера , ако някой има да пише, ще съм благодарен.
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #9
                  Има такива от разглобени алфи дизели в раздел продава, както и в сайтовете за коли в раздела им за части

                  Comment


                  • #10
                    Развитие по въпроса. Вчера купих друг алтернатор евтинко и опит за сваляне на ролката отново, но този път майстор го направи и се размаза пак и не иска и не иска, за пореден път се убеждавам, че това са най-скапаните алтернатори. Отрязахме го след това с флекса и още не съм навивал новата ролка, затова исках да питам някой, ако е навивал ще стане ли на ръка да се навие и после с леко подпиране с отвертката вътре в перката за зацепване или понеже съм го разглобил за смяна на лагери мога да го стисна за ротора за да се стегне и дали това ще му е достатъчно, защото в момента нямам друг избор, освен този или да купувам пак втора уботреба друг, а не ми се ще да давам пари отново. Някакви идеи ?
                    Fiat Bravo II 1.4 16v

                    Comment


                    • #11
                      А да не ти се търка нещо в капака на ремъка

                      Comment

                      Working...
                      X